Volgers

zaterdag 30 juli 2016

Meststoffen voor jouw blog: wat ik al allemaal bijleerde van Kathleen van Verbeelding

De cursus Meststoffen voor jouw blog is gedaan. Een aantal lessen heb ik al echt toegepast. Andere mails moet ik nog eens opnieuw lezen en mee aan de slag gaan. Je ziet dat er hier bovenaan een andere header staat. Ook stel ik onder elke blogpost vragen aan jou. Met als gevolg, iets meer reacties! En ook al iets meer pageviews. Ik heb de hele cursus uitgeprint en ga er dus zeker nog mee aan de slag. Dank je wel Kathleen!


Indien je ook de cursus volgde, wat leerde jij bij?

2 opmerkingen:

  1. Ik volgde de cursus vorig jaar en wil al een tijdje eens een opfrissing doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik printte alles uit: keigemakkelijk om dingen na te lezen. En ook om te bewaren in een map.

      Verwijderen