Volgers

zondag 3 juli 2016

I'm back na een eeuwigheid hier niet meer geschreven te hebben. Sorry...

Wow, het is geleden van 14 mei dat ik hier schreef. Een eeuwigheid. Maar ik ga ertegenaan. Met 'Meststoffen voor jouw blog' van Kathleen van Verbeelding. 17 lessen aan een tijdelijke korting om ervoor te zorgen dat dit blog een boost krijgt. Het bestaat immers al 1,5 jaar. Maar vieren had weinig zin vond ik. Omdat ik niet meer zoveel schrijf. Ervoor schreef ik al 9,5 jaar op 4 andere eigen blogs. Maar telkens van blog veranderen zorgt voor minder lezers. Dus even een tip van mij: blijf schrijven op hetzelfde blog.

En jij? Heb je onlangs de stap gezet om te beginnen bloggen? Laat zeker de link naar jouw blog achter in de reacties. Dan neem ik een kijkje. Of ben je na lange tijd opnieuw beginnen bloggen? Met een duwtje van Kathleen van Verbeelding? Laat zeker een reactie achter want ik ben nog op zoek naar leuke blogs om te lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten