Volgers

dinsdag 5 juli 2016

Genk on Stage was mijn eerste festival van een lijst van festivals waar ik deze zomer naartoe ga

Net als vorig jaar is Genk on Stage het begin van mijn festivalzomer. Vorig jaar ging ik drie dagen. Zalig! Maar dit jaar wegens omstandigheden slechts één dag. Wel een goed uitgekiende dag. Ik ging voor een new wave avondje.


Wie ik allemaal zag op de Fruit Stage?
- Wicona
- De Brassers
- Honeymoon Cowboys
- Arbeid Adelt

En ik zag ook een groot stuk van De La Soul op de Main Stage.

Wil je reviews lezen, ga dan eens piepen op Bad Republic. Mijn vriend D schrijft er samen met nog andere profs en je vindt er natuurlijk ook eigen foto's van professionele fotografen. En ze doen dat fantastisch!


What's next in mijn festivalzomer?
- Dour / 16 juli voor Sigur Rós
- Lokerse Feesten / 14 augustus voor Faithless
- Pukkelpop / 17 tem 20 augustus, een thuismatch, vooral voor nieuwe ontdekkingen maar ook oude liefdes!

En jij? Ben jij onlangs nog naar een festival geweest? Of heb je plannen om naar optredens/festivals te gaan? Ik lees het graag in de reacties onder dit blogje. Laat je maar gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten