Volgers

vrijdag 1 april 2016

VERLOF!

Deze week heb ik een weekje verlof. Buiten slecht slapen, maagpijn en hoofdpijn, waren er ook leuke dingen ... (De vermoeidheid kwam eruit en dan word ik half ziek)

(Don't worry, ik sliep vannacht en gisterennacht heel erg goed)

Wat heb ik zoal gedaan?

Pasen gevierd natuurlijk in 2 dagen tijd. Op paasdag zelf kwamen mijn opa en mijn ouders naar mijn thuis. Lekkere eikes met veel soorten brood en chocoladen eikes stonden op het menu. En opa was in topvorm! Na een jaar sukkelen en veel te zware slaapmeds was dit echt een super paascadeau. Opa is terug! En hoe!


Paasmaandag waren we uitgenodigd bij lief zijn ouders. Zijn zus en haar vriend kwamen ook. We hebben gedineerd van 13 tot 15 uur. Het was de moeite! Lekker maar zwaar. En natuurlijk kwam de maagpijn weer opzetten. Maar lief zijn mama had gemberpilletjes. En die helpen enorm! Oef!

En daarbuiten?

Veel koffietjes gaan drinken met vriendinnen AK en V. In 3 verschillende koffiezaakjes. Want my hometown telt oneindig veel koffiebars. Gelukkig! Want als ik ergens aan verslaafd ben, is het wel koffie!


Ook uit eten geweest gisterenavond met vriendin S. Super gezellige avond in een top restaurantje!


Vanavond ga ik naar een leuk evenement en dit weekend is er weer iets leuks maar daarover later meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten