Volgers

vrijdag 2 oktober 2015

Ook ik doe mee aan #boostyourpositivity

Lilith en Lies organiseren voor de tweede keer een #boostyourpositivity. Lees het allemaal hier en hier.

"Deze week draait het allemaal rond ontbijt en ochtendrituelen", lees je daar dus wat doe ik? Bloggen over my mornings ... met foto's of course.


Hier ten huize van Annelies lopen er geen kleine kindjes rond, dus 's morgens is dat hier allemaal peis en vree. Ik ben daarbij nog eens een echt ochtendmens dus no prob voor mij! Zelfs als dat opstaan om 6 uur is!

 's Morgens ontbijt ik praktisch altijd. En ik doe dat nu al een hele tijd heel gezond. Wat is dat dan? Een kommetje vol Griekse yoghurt, druiven, havermout en gedroogd fruit. En natuurlijk mijn koffie. Een iets minder gezonde gewoonte.

Om 7 uur neem ik mijn trein naar het werk. Rustig dat het dan nog is! Maar tegenwoordig wel nog pikdonker buiten. Dat is even wennen geweest. Maar het heeft ook wel iets. I'm an early bird. Samen met een paar anderen ...

Dus ... voor mij heeft de ochtendstond echt goud in de mond. Dat ik om 22 uur al ga slapen door de week moet ik misschien best ook even zeggen. Ik heb mijn slaap broodnodig. En dat zijn dus 8 uren per nacht! Da's veel maar dan zijn mijn dagen echt top. That's life! Voor mij toch ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten