Volgers

donderdag 11 juni 2015

Een week in foto's: donderdag tot donderdag (vandaag)

Masking tape, MT oftewel hetgeen ik verzamel, beetje bij beetje. En toch al een behoorlijke collectie van heb nu. Ik gebruik het ook effectief. Om posters op te hangen. Om snail mail mee te verfraaien. Of gewoon om pakjes in te pakken. Deze week kocht ik 2 nieuwe.

Nog iets wat ik verzamel: originele koffiepotten, melkpotjes, kannetjes, ... Mijn verzameling is beperkt maar ik heb nog niet zoveel ernaar gezocht. En ik wil niet zomaar een koffiepot met bloemetjes (die vind je massaal nu). We gingen naar een rommelmarkt maar ik vond er geen.

Tuinen bezoeken, een nieuwe hobby. Dit is de vijver in de tuin van Dina Deferme die we onlangs bezochten. Zij heeft echt een parel van een tuin en stelt die bepaalde zondagen open om te bezoeken.

Terrassen op warme avonden. Zalig! En kaarsjes erbij! En witte wijn natuurlijk. En chips!

Ik kon terug naar de fitness. Na mijn ongelukje met mijn knie. Het duurde 2 weken en een doktersbezoek eer ik terug naar de fitness durfde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten